UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Просування бренду «Україна» у міжнародному просторі» опрацьовано 33 джерела.
Об’єктом дослідження є програма національного брендингу України у
2012 році «Ukraine. Moving in the Fast Lane», ініціатива формування
національного бренду України 2014 року «Ukraine: It’s all about U»,
комунікаційна кампанія «Ukraine NOW» 2018 року, міжнародна рекламна
кампанія «Be Brave Like Ukraine» 2022 року.
Предметом дослідження є стратегії, методи та ефективність
комунікаційних кампаній у зміцненні міжнародного іміджу України.
Мета дослідження: дослідити особливості просування бренду «Україна»
у міжнародному просторі.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) розглянути теоретичні аспекти національного брендингу;
2) проаналізувати сутність та структуру понять: «бренд», «брендинг»,
«національний брендинг»;
3) дослідити комунікаційні кампанії як стратегічний аспект
просування національного бренду;
4) проаналізувати стратегії просування бренду «Україна» у
міжнародному просторі;
5) дослідити креативні стратегії кампаній «Ukraine. Moving in the Fast
Lane» та «Ukraine: It’s all about U»;
6) проаналізувати успішні кейси комунікаційних кампаній «Ukraine
NOW» та «Be Brave Like Ukraine»;
7) репрезентувати власне творче портфоліо.
Методи дослідження: аналізу й синтезу, порівняльний, типологічний,
описовий, концептуального аналізу, узагальнення та інтерпретації під час
формулювання проміжних і загальних висновків дослідження.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
присвячені аналізу та розвитку понять брендингу, бренду та національного
брендування, авторами яких є вітчизняні та зарубіжні дослідники : Д.Аакер
[24], [25] , С.Анхольт [26], [27], К. Келлер [30] , Ф.Котлер [31] та інші.
Наукова новизна даної роботи полягає в тому, що у дослідженні
ретельно описано та проаналізовано комунікаційні стратегії в контексті
формування національного брендингу країни. Ця робота є однією з перших
спроб систематизувати та оцінити ефективність таких стратегій у
міжнародному просторі.
Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути корисними для
подальших наукових розробок, викладання навчальних курсів, що стосуються
відповідної тематики, а також при написанні курсових і дипломних робіт
студентами факультету журналістики. Також вони можуть бути застосовані в
особистій професійній діяльності.
EN : Chabanenko L.K. Promotion of the «Ukraine» brand in the international space.
Zaporizhzhya, 2024. 87 pр.
In the modern world, where globalization and international interaction are
increasingly important, brand promotion is crucial for any nation. Ukraine, as a
member of the global community, needs to effectively promote its image
internationally. Research on the «Ukraine» brand is significant for both the country
and its people. Unveiling the marketing and communication strategies used to attract
international investors, tourists, and partners can enhance Ukraine's attractiveness and
contribute to its successful global positioning.
The goal is to investigate the peculiarities of the promotion of the «Ukraine»
brand in the international space.
In the work research methods are used in the work: analysis and synthesis,
comparative, typological, descriptive, conceptual analysis, generalization and
interpretation during the formulation of intermediate and general conclusions of the
study.
This work provides a novel contribution by meticulously describing and
analyzing communication strategies within the framework of national branding. It
represents one of the initial efforts to systematically evaluate the effectiveness of
such strategies on the global stage.
Practical significance of the obtained results: The research findings are
valuable for advancing scientific knowledge, informing curriculum development in
Journalism, and guiding students' academic projects. Moreover, professionals can
apply these insights in their respective fields to enhance their practices.