UA : В кваліфікаційній роботі проаналізовано методологічні засади управління інформаційно-комунікаційними технологіями в державних закладах. Методологія дослідження включає принципи системного аналізу для структуризації процесів управління, що допомагають вирішити поставлені завдання з удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та
висвітлюють сутність інформаційної системи організації, включаючи
ключові аспекти умов її функціонування та обмежень.
Досліджено стан інформаційно-комунікаційних технологій в сфері
охорони здоров’я (на прикладі КНП «Міська лікарня №1» ЗМР). Визначено
основні проблеми, що перешкоджають повноцінному розвитку даної сфери.
Надано рекомендації щодо удосконалення надання послуг з використанням
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та розроблено практичні
рекомендації удосконалення надання державних послуг з використанням
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
EN : The methodological principles of information and communication
technologies management in state institutions are analyzed in the qualification
work. The research methodology includes the principles of systems analysis for
structuring management processes, which help to solve the tasks of improving the
provision of public services using modern information and communication
technologies and highlight the essence of the organization's information system,
including key aspects of its functioning and limitations.
The state of information and communication technologies in the field of
health care was studied (on the example of KNP «City Hospital №1» ZMR). The
main problems that hinder the full development of this area have been identified.
Recommendations for improving the provision of services using modern
information and communication technologies and practical recommendations for
improving the provision of public services using modern information and
communication technologies.