UA : У статті досліджено систему управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства. Виявлено, що досягнення конкурентоздатності вітчизняних туристичних послуг є необхідною умовою їх реалізації на міжнародному туристичному ринку. Обґрунтовано, що формування конкурентоздатності вітчизняних туристичних підприємств на світовому ринку
передбачає збалансування всіх аспектів діяльності з конкурентними та стратегічними напрямами розвитку підприємства.
RU : В статье исследована система управления конкурентоспособностью туристического предприятия. Выявлено, что достижение конкурентоспособности отечественных туристических услуг является необходимым условием их реализации на международном
туристическом рынке. Обосновано, что формирование конкурентоспособности отечественных туристических предприятий на мировом рынке предполагает сбалансирование всех аспектов деятельности
с конкурентными и стратегическими направлениями развития предприятия.
EN : In the article the system of management of competitiveness of tourism enterprise is
investigated. It is revealed that the achievement of the competitiveness of the domestic tourism product is a
prerequisite for its implementation on the international tourist market. It is substantiated that the formation of
the competitiveness of domestic tourism enterprises in the international market implies balancing of all aspects
of activity with competitive and strategic directions of enterprise development.