UA : Робота викладена на 91 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: теоретичне вивчення психологічної проблематики дитячої агресії, дослідження причин та особливостей виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та розробці програми корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку. Об’єкт дослідження: агресивна поведінка дошкільників. Предмет дослідження: особистісні та соціально-психологічні причини виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та її корекція. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні підходи до вивчення психологічної проблематики агресивної поведінки; досліджено психологічні особливості особистості дітей середнього дошкільного віку із агресивною поведінкою; виявлено чинники, які сприяють виникненню агресивних проявів у дітей середнього дошкільного віку; розроблено програму корекції агресивної поведінки у дошкільників.
EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: theoretical study of the psychological problems of children's aggression, research into the causes and characteristics of aggressive behavior in children of middle preschool age and the development of a program for the correction of aggressive behavior of children of middle preschool age. Object of research: aggressive behavior of preschoolers. The subject of the study: personal and socio-psychological causes of aggressive behavior in children of middle preschool age and its correction. The qualification work analyzed theoretical approaches to the study of psychological problems of aggressive behavior; the psychological characteristics of the personality of middle preschool children with aggressive behavior were investigated; factors that contribute to the emergence of aggressive manifestations in children of middle preschool age have been identified; a program for correction of aggressive behavior in preschoolers was developed.