Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 57 (Search time: 0.066 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ»)Даниленко, Анастасія Сергіївна
2020Вплив соціальної реклами на формування цінностей підлітківЯковлєва, Катерина Михайлівна
2020Рекламні стратегії позиціонування регіонального ресторанного бізнесу в умовах пандеміїПолюхович, Артем Федорович
2020Формування рекламного простору підприємства ПрАТ «ДАТАГРУП» з метою підвищення конкурентоспроможності на ринкуХруняк, Катерина Сергіївна
2020Блоги як засіб медіапромоції видавничого продуктуТрускал, Анна Анатоліївна
2020Формування стратегії маркетингу підприємства на прикладі ПАТ"ІнГЗК" (Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат)Шевченко, Іван Сергійович
2020Персональний бренд: стратегії та технології створенняБартащук, Євгеній Станіславович
2020Управління системою маркетингових комунікацій на ПАТ «Укрпошта»Землянкін, Микола Павлович
2020Особливості перекладу банківських слоганівІваненко, Дар’я Дмитрівна
2021Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспектМарацевич, Кирило Дмитрович