Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Факультет журналістики по темі "personal brand"

Перегляд Факультет журналістики по темі "personal brand"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Суханов, Максим Ігорович (2022)
    UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – ...
  • Матвейшина, Софія Яківна (2023)
    UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Циганов, Володимир Вячеславович (2021)
    UA : Магістерська робота «Особистий бренд та методи просування особистого бренду у соціальних мережах» – основний текст – 91 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 78 джерел. Oб’єктoм магістерської рoбoти є ...
  • Вітер, Валерія Валеріївна (2023)
    UA : Магістерська робота «Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу засобами реклами та PR» – основний текст – 92 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об’єктом дослідження є персональний ...
  • Камоско, Анастасія Ігорівна (2020)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Просування інтернет-видання «Гетьман» засобами PR в сучасному медіапросторі України» – основний текст – 66 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 64 джерела. ...
  • Шнейдер, Аліна Петрівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом є реклама малих приватних ...