UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних
комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку
використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. ...
UA : Дипломна робота – 55 стор., 78 джерел.
Об'єктом дослідження є контент соціальних мереж телеканалу «МТМ»
за період з 24 лютого по 24 серпня 2022 р.
Предметом дослідження є особливості адаптації телевізійного
контенту ...
UA : Тема магістерської роботи: Аудиторний профіль соціальних телешоу
під час війни.
Обсяг основного тексту: 70 сторінок.
Кількість використаних джерел: 60 використаних джерел.
Мета дослідження: охарактеризувати ...
UA : Мета роботи – є аналіз матеріалів на військову тематику на телеканалі
«МТМ», визначення специфіки подання інформації відповідно до чинного
законодавства.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) ...
UA : Мета роботи – створення циклу сюжетів на основі теоретичних знань
та практичних навичок щодо специфіки висвітлення воєнної тематики.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) проаналізувати ...
UA : Тема кваліфікаційної роботи магістра: «Дотримання правових і етичних норм у журналістських матеріалах на українському телебаченні». Сторінок основного тексту – 78, використаних джерел – 76. Мета роботи полягає у ...
UA : Мета роботи – застосування монтажних прийомів у виробництві
аудіовізуального контенту корпоративного для інтернет-видання.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) опрацювати наукову літературу ...
UA : Магістерська робота «Режисерська майстерність на інформаційнорозважальному телебаченні» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 100 джерел. Об’єктом дослідження є інформаційно- ...
UA : Метою дослідження є виявлення сучасних тенденцій у роботі журналіста
в телевізійній редакції, що з’явилися в умовах нової медіареальності.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1. Виявити та ...
UA : Тема магістерської роботи: Соціальний контент регіональних медіа в
умовах воєнного часу Обсяг основного тексту: 60 сторінок.
Кількість використаних джерел: 61. Мета дослідження: визначити особливості висвітлення ...
UA : Об’єкт дослідження – це особливості застосування специфічних
технологій формату тревел-програм на телебаченні та їх використання під час
створення авторських відеоматеріалів жанру «подорожній нарис».
Предмет ...
UA : Магістерська робота «Інформаційна політика телеканалу “Дом” в
реінтеграції тимчасово окупованих територій» – основний текст – 63 сторінки.
Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело.
Об’єктом дослідження ...