Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Рубель, Катерина Іванівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів ...
  • Невмивака, Каріна Сергіївна (2021)
    UA : Магістерська робота «Актуалізація маргінальних героїв в українських реаліті-шоу: професійно-етичні колізії» – основний текст – 84 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 95 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Кузьменко, Дар’я Леонідівна (2022)
    UA : Магістерська робота «Брендинг медичних установ в соціальних мережах» – основний текст – 53 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 59 джерел. Об’єктом дослідження є бренд державного пологового будинку ...
  • Матвейшина, Софія Яківна (2023)
    UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними ...
  • Трубчаніна, Катерина Миколаївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікації» складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 105 сторінок. Список використаної ...
  • Цвєткова, Катерина Олександрівна (2022)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі» – основний текст – 55 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 58 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Шелухін, Олександр Геннадійович (2022)
    UA : Дипломна робота – 52 сторінки, 40 джерел. Об’єкт: спортивні інтернет-медіа (які висвітлюють різні види спорту) України («ua.trubuna.com»). Предмет: тематична і жанрова різноманітність матеріалів в спортивному медіа ...
  • Самойлова, Олександра Юріївна (2019)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Засоби просування продукції українських видавництв», 79 с., 53 джерела. Об’єкт дослідження ‒ бренди видавництв «Видавництво Старого Лева» («ВСЛ») (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» ...
  • Бочарова, Юлія Ігорівна (2019)
    UA : Магістерська робота «Зовнішня реклама як елемент соціальнокомунікаційного простору міста» – основний текст – 105 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 69 джерел. Об’єктом дослідження є соціальний ...
  • Приходько, Вікторія В`ячеславівна (2023)
    UA : Дипломна робота – 86 стор., 40 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства ТМ «Макей». Предмет – інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в ...
  • Кот, Інна Юріївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні» – основний текст – 111 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 166 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні відеоролики ...
  • Лагутіна, Вікторія Олександрівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Корпоративний PR Запорізького національного університету» – основний текст – 73 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 56 джерел. Об’єктом дослідження є внутрішньо-корпоративний ...
  • Зуйкова, Катерина Сергіївна (2023)
    UA : Об’єктом креативні технології у сучасній відеорекламі. Предметом є цифрові креативні технології в сучасній відеорекламі брендів «Swarovski», «The Walt Disney Company», «Pampers», «Nissan Motor Co., Ltd», «eBay». Мета ...
  • Бурлаков, Антон Олегович (2022)
    UA : Тема роботи – «Меми як маркери репрезентації російсько-української в мікромедіа та соціальних мережах». Робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатку. Загальний обсяг ...
  • Ган, Олександра Юріївна (2022)
    UA : Дипломна робота – 54 сторінки, 58 джерел. Об’єктом дослідження є українські онлайн-видання «Українська правда», «ТСН» та «Цензор.НЕТ». Предмет – репрезентація мови ворожнечі в матеріалах досліджуваних ЗМІ. Метою ...
  • Тройно, Микита Романович (2022)
    UA : Дипломна робота – 65 сторінок, 44 джерела. Мета: проаналізувати наративні конструкції українського документального контенту, як інструмент наративного регулювання в інформаційному просторі (як засіб контрпропаганди ...
  • Троценко, Наталя Олександрівна (2019)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Нативна реклама в медіапросторі як комунікаційна стратегія», 90 с., 50 джерел. Об’єкт дослідження – контент нативної реклами в медіапросторі. Предмет дослідження – особливості формату ...
  • Міхайлов, Денис Сергійович (2022)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Новинний контент в українському медійному дискурсі»,» – 50 сторінок, 45 джерел. Об’єкт дослідження є новини, що розміщені на веб-сторінках видань «Українська правда», «Лівий берег» та ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Вербицька, Ксенія Сергіївна (2023)
    UA : Магістерська робота «Позиціонування благодійних фондів в Україні засобами PR» – основний текст – 98 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 102 джерела. Об’єктом дослідження є українські благодійні ...