Інституційний репозитарій ЗНУ

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Маркітан, Дмитро Андрійович (2023)
    UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації ...
  • Опанасенко, Аліна Дмитрівна (2023)
    EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow ...
  • Губенко, Віолетта Андріївна (2023)
    UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували ...
  • Назарова, Дар’я Ігорівна (2023)
    UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж ...
  • Сєдова, Єлизавета Святославівна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-послуги в Україні, їх види та особливості. Предмет дослідження: види PR-послуг, які надаються в Україні, їх взаємозв'язок з ефективним функціонуванням бізнесу, роль в розвитку підприємств та ...
  • Смотрицька, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному ...
  • Куценко, Олександр Євгенович (2023)
    UA : У системі організації зв’язків із громадськістю, яка виступає як один з інститутів соціальної комунікації, ключове місце займають різні види PR-підрозділів. У зарубіжній практиці переважаючою організаційною формою ...
  • Сафонова, Анастасія Віталіївна (2023)
    UA : Дослідження впливу взаємодії компаній з лідерами думок на споживачів у межах рекламної кампанії через різні комунікативні механізми, особливо в останні роки, потрeбує більш глибокої уваги у галузі медіакомунікацій. У ...
  • Хілько, Данило Олегович (2023)
    UA : Мета цієї кваліфікаційної роботи полягає у визначенні статусу такого інструменту PR-технологій, як імідж політика, в рамках оцінки важливості його впливу. В рамках досягнення мети дослідження планується виконати ...
  • Панова, Світлана Геннадіївна (2023)
    UA : Актуальність проблеми: Пoява нoвoгo тoвapy на ринку здатне викликати всього дві реакції у споживачів: позитивну, негативну, при чому реакція виникає одразу, щойно реклама чи сам товар потрапляє в поле уваги споживача. ...
  • Димова, Яна Валеріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дослідження. Сучасна відеореклама є провідним інструментом для позиціонування та просування брендів на ринку. Вона сприяє отриманню інформації про товар чи послугу, організовує комунікацію між клієнтом ...
  • Сегейда, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи: дослідити креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році, визначити їх ефективність. Завдання: 1) проаналізувати актуальні тенденції у креативних комунікаціях України; 2) дослідити ...
  • Таточенко, Катерина Павлівна (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 48 джерел. Об’єктом ...
  • Антропова, Надія Олексіївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-технології соціального проєкту. Предмет дослідження: – особливості організації PR заходів для підтримки соціального проєкту «Rise of Ukraine». Мета роботи: оцінка ефективності використання ...
  • Першакова, Анна Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми. Необхідність вивчення та аналізу сфери PR як механізму впливу на поведінку споживачів зумовлена різними зовнішніми та внутрішніми чинниками: дія інструментів PR полягає у стимулюванні поведінки ...
  • Шаповалова, Анастасія Андріївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: виставка як вид соціально-комунікаційної діяльності в сфері паблік рилейшнз. Предмет дослідження: організаційна складова виставок як частини PR-діяльності сучасного підприємства. Мета роботи: ...
  • Лой, Діана Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дипломної роботи зумовлена необхідністю дослідити та проаналізувати як сучасні інтегровані засоби можуть утворювати цілісну систему для комплексного просування бренду «Весільні аксесуари» на ...
  • Солоухін, Владислав Юрійович (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Прагматичний потенціал подієвої комунікації в умовах війни» – основний текст – 64 сторінки. Для виконання дипломної роботи використано 45 джерел. Об’єктом дослідження є кейси подієвих ...
  • Вальченко, Софія Віталіївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: сторінки соціальних мереж Запорізького національного університету та факультету журналістики в Instagram та Facebook. Предмет дослідження: особливості просування освітніх послуг в соціальних ...
  • Коломоєць, Микита Анатолійович (2023)
    UA : Актуальність проблеми. Рекламний дискурс є невід’ємною складовою сучасного суспільства, яке стикається зі складними викликами, такими як пандемія, військовий час та економічна криза, викликана цими чинниками. У цих ...