UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності підприємств в умовах диджиталізації» – основний текст – 46 сторінок. Для виконання дипломної роботи використано 42 джерела.
Об’єктом дослідження є комунікаційні інструменти в діяльності підприємств України: будівельно-господарського гіпермаркета «Епіцентр», супермаркета «Сільпо», «Нової пошти», автозаправного комплексу «WOG» та ювелірних підприємств.
Предметом дослідження є специфіка використання інформаційно-комунікаційних інструментів підприємствами України.
Мета дослідження: проаналізувати інформаційно-комунікаційні інструменти в діяльності підприємств України та дослідити форми диджиталізації підприємств.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки інформаційно-комунікаційних технологій підприємств було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути поняття «інформаційно-комунікаційні технології», «диджиталізація»; 2) виокоремити основні інформативно-комунікаційні інструменти підприємств; 3) проаналізувати особливості використання інформативно-комунікаційних інструментів підприємством «Епіцентр»; 4) дослідити застосування форм диджиталізації підприємствами України.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвяченні розгляду комунікації А. Баранецької, І. Бондаренко, С. Квіта, В. Медведєвої, Н. Островської; інформаційно-комунікаційних технологій
О. Гудзя, І. Заблодської, Н. Зражевської, Т. Іванець, Т. Іванюхи, К. Пирогової, Г. Швачича, підприємств С. Панченко, Т. Примак, С. Удовіченко, І. Чучки.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому вперше досліджено специфіку інформаційно-комунікаційних технологій підприємств України різних галузей, а також проаналізовано впровадження форм диджиталізації підприжмствами в умовах сучасного розвитку ринку.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів, PR-фахівців та спеціалістів інформаційно-комунікаційної справи, а також може бути використана під час вивчення спекурсів, семінарів та практичних занять.
EN : Sinorenko V.V.Information and Communication Issues of Enterprise Activities
under Digitalization. Zaporizhzhya, 2023. 46 pр.
Information and communication technologies occupy a leading place in the
formation of high-quality business. Modern conditions of market development,
competition, rapid development of digital communication demand from enterprises
new communications for customers.
The development of information products and digital services of the enterprise
is considered the most optimal indicator of the enterprise in the modern market of
goods and services. Only high-quality development and implementation of information
and communication technologies can ensure the economic development of the
enterprise and create the necessary conditions for interaction with customers.
Modern enterprises successfully implement forms of digitization, information
and communication tools in management, receive certain economic benefits and results
on the market. Therefore, the chosen topic is relevant and promising for scientific
analysis.
The concept of «information and communication technologies», «digitalization»
is considered in the bachelor thesis; the main informative and communicative tools of
enterprises are identified; the peculiarities of the use of informative and communicative
tools by the company «Epicentr» were analyzed; the use of forms of digitization by
enterprises of Ukraine was investigated.