UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальна реклама на українському телебаченні періоду пандемії» – використано 31 джерело.
Об’єктом дослідження є соціальна реклама на українських телеканалах
«1+1», «IСТV» та «Інтер» періоду пандемії.
Предметом дослідження соціальна реклама періоду пандемії.
Мета дослідження: полягає у виявленні тенденцій та структурнозмістових характеристик телевізійної соціальної реклами у період пандемії.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) систематизувати теоретичні дослідження функціональних
характеристик соціальної реклами;
2) виокремити специфіку та функції телевізійної реклами;
3) дослідити соціальну рекламу на українських телеканалах періоду
пандемії;
4) охарактеризувати структурно-композиційні елементи соціальної
реклами про COVID.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з
особливостей соціальної реклами О. Агаркова, А. Андрусенко, О. Бугайової,
Д. Гнатовської, К. Форманюка, Я. Яненка, телевізійної реклами Т. Булах,
К. Касьяненко, А. Тимошенко, С. Худар.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки телевізійної
соціальної реклами було використано такі методи: аналізу та синтезу,
описовий метод, контент-аналізу, індукції, узагальнення, проблемнотематичний метод.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в комплексному
вивченні питання структурно-змістових та функціональних характеристик
телевізійної соціальної реклами періоду пандемії.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також
може бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних
занять, написання курсових та дипломних проєктів.
EN : Kyrychenko M.S. Social advertising on Ukrainian television during the
pandemic period. Zaporizhzhia, 2024. 69 р.
Social advertising has turned into a powerful tool of influence in the modern
communication space. The growing popularity of video advertising and the
strengthening of its influence on Ukrainians stimulates its wider use on television.
This makes it important to determine the structural and compositional components,
thanks to which it can be as effective as possible.
Effective social advertising is not limited to volume, originality and
quantity. Its depth and resonance is the key to success. It should touch on topical
issues that concern the majority, while not ignoring the problems of the minority.
Television advertising should carry a clear and interesting idea for the target
audience, taking into account the psychological and cultural characteristics of
society.
Objectives of the study:
1) systematize theoretical research on the features of social advertising;
2) distinguish the specifics and functions of television advertising;
3) to investigate social advertising on Ukrainian TV channels during the pandemic
period;
4) characterize the structural and compositional elements of social advertising
about COVID.
The object of the research is social advertising on Ukrainian TV channels
during the pandemic period.
The subject of the study is the specifics, functions and structural and
compositional elements of social advertising during the pandemic period.