Browsing by Subject branding

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Бренд-менеджмент як індикатор ефективності сучасного підприємстваМалюгін, Сергій Олександрович
2022Брендинг медичних установ в соціальних мережахКузьменко, Дар’я Леонідівна
2017Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні.Пушкарьов, М. О.; Пушкарев, Н. А.; Pushkarov, M. O.; Чабанова, Є. І.; Чабанова, Е. И.; Chabanova, E. I.; Лободзинська, Т. П.
2024Візуальні рекламні комунікації українських брендів під час війниНаумова, Юлія Володимирівна
2017Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави.Шевцов, Є. Д.; Шевцов, Е. Д.; Shevtsov, Y. D.
2023Креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 роціСегейда, Олександра Олександрівна
2022Лінгвістичний аспект формування та розвитку маркетингової стратегії на прикладі англомовних брендівБорисова, Таміла Ігорівна
2020Персональний бренд: стратегії та технології створенняБартащук, Євгеній Станіславович
2020Позиціонування бренда на ринку послуг ТОВ "Нова Пошта"Часовенка, Дмитро Миколайович
2024Просування бренду «Україна» у міжнародному просторіЧабаненко, Лілія Костянтинівна
2020Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендівПилявська, Дар’я Олегівна
2024Рекламні та PR інструменти просування закладів громадського харчуванняМалюта, Марія Євгенівна
2019Становлення та особливості реалізації іміджевої політики Республіки Чехія (2004-2018рр.)Чепак, Вероніка Євгенівна
2023Фактори формування позитивного іміджу підприємстваКостенко, Оксана Михайлівна
2017Формування іміджу як конкурентної переваги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-методологічні засади та практичні рекомендаціїБогуславська, Ольга Георгіївна; Boguslavska, Olga
2019Фірмовий стиль як вияв брендової концепції видавництваХодос, Ірина Євгенівна