Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Губенко, Віолетта Андріївна (2023)
    UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували ...
  • Рубель, Катерина Іванівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів ...
  • Невмивака, Каріна Сергіївна (2021)
    UA : Магістерська робота «Актуалізація маргінальних героїв в українських реаліті-шоу: професійно-етичні колізії» – основний текст – 84 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 95 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Іванюха, Тетяна Валеріївна (ЗНУ, 2022)
    UA : У виданні подано програмний матеріал дисципліни «Аналітико-синтетичне опрацювання документної інформації»: плани практичних занять із методичними рекомендаціями, які містять коротку теоретичну довідку, а також із ...
  • Кузьменко, Дар’я Леонідівна (2022)
    UA : Магістерська робота «Брендинг медичних установ в соціальних мережах» – основний текст – 53 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 59 джерел. Об’єктом дослідження є бренд державного пологового будинку ...
  • Назарова, Дар’я Ігорівна (2023)
    UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж ...
  • Сєдова, Єлизавета Святославівна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-послуги в Україні, їх види та особливості. Предмет дослідження: види PR-послуг, які надаються в Україні, їх взаємозв'язок з ефективним функціонуванням бізнесу, роль в розвитку підприємств та ...
  • Матвейшина, Софія Яківна (2023)
    UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними ...
  • Смотрицька, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному ...
  • Трубчаніна, Катерина Миколаївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікації» складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 105 сторінок. Список використаної ...
  • Цвєткова, Катерина Олександрівна (2022)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі» – основний текст – 55 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 58 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Шелухін, Олександр Геннадійович (2022)
    UA : Дипломна робота – 52 сторінки, 40 джерел. Об’єкт: спортивні інтернет-медіа (які висвітлюють різні види спорту) України («ua.trubuna.com»). Предмет: тематична і жанрова різноманітність матеріалів в спортивному медіа ...
  • Самойлова, Олександра Юріївна (2019)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Засоби просування продукції українських видавництв», 79 с., 53 джерела. Об’єкт дослідження ‒ бренди видавництв «Видавництво Старого Лева» («ВСЛ») (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» ...
  • Куценко, Олександр Євгенович (2023)
    UA : У системі організації зв’язків із громадськістю, яка виступає як один з інститутів соціальної комунікації, ключове місце займають різні види PR-підрозділів. У зарубіжній практиці переважаючою організаційною формою ...
  • Бочарова, Юлія Ігорівна (2019)
    UA : Магістерська робота «Зовнішня реклама як елемент соціальнокомунікаційного простору міста» – основний текст – 105 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 69 джерел. Об’єктом дослідження є соціальний ...
  • Сафонова, Анастасія Віталіївна (2023)
    UA : Дослідження впливу взаємодії компаній з лідерами думок на споживачів у межах рекламної кампанії через різні комунікативні механізми, особливо в останні роки, потрeбує більш глибокої уваги у галузі медіакомунікацій. У ...
  • Приходько, Вікторія В`ячеславівна (2023)
    UA : Дипломна робота – 86 стор., 40 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства ТМ «Макей». Предмет – інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в ...
  • Кот, Інна Юріївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні» – основний текст – 111 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 166 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні відеоролики ...
  • Хілько, Данило Олегович (2023)
    UA : Мета цієї кваліфікаційної роботи полягає у визначенні статусу такого інструменту PR-технологій, як імідж політика, в рамках оцінки важливості його впливу. В рамках досягнення мети дослідження планується виконати ...
  • Панова, Світлана Геннадіївна (2023)
    UA : Актуальність проблеми: Пoява нoвoгo тoвapy на ринку здатне викликати всього дві реакції у споживачів: позитивну, негативну, при чому реакція виникає одразу, щойно реклама чи сам товар потрапляє в поле уваги споживача. ...