Інституційний репозитарій ЗНУ

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Рубель, Катерина Іванівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів ...
  • Кот, Інна Юріївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні» – основний текст – 111 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 166 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні відеоролики ...
  • Лагутіна, Вікторія Олександрівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Корпоративний PR Запорізького національного університету» – основний текст – 73 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 56 джерел. Об’єктом дослідження є внутрішньо-корпоративний ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Маловічко, Сергій Вадимович (2020)
    UA : Магістерська робота «Проблематика соціальної реклами Міністерства інформаційної політики України» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 74 джерел. Об’єкт дослідження – соціальні ...
  • Славова, Юліанна Василівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Просування стартапів в Україні засобами SMM » – основний текст – 72 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 80 джерел. Об’єктом дослідження є Інтернет-реклама закладів: «London Coffee ...
  • Камоско, Анастасія Ігорівна (2020)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Просування інтернет-видання «Гетьман» засобами PR в сучасному медіапросторі України» – основний текст – 66 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 64 джерела. ...
  • Лаковський, Костянтин Сергійович (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії» – основний текст – 106 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 105 джерел. Об’єктом дослідження є діджитал-реклама в українському ...
  • Шнейдер, Аліна Петрівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом є реклама малих приватних ...
  • Бєлий, Антон Костянтинович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Реклама під час пандемії: український досвід». Об’єкт дослідження є рекламні кампанії, що представлені на українському ринку реклами. Предмет дослідження є антикризові підходи ...
  • Пилявська, Дар’я Олегівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендів» – основний текст – 108 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 91 джерело. Об’єктом дослідження є рекламна комунікація ...
  • Полюхович, Артем Федорович (2020)
    UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії позиціонування регіонального ресторанного бізнесу в умовах пандемії» – основний текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 93 джерела. Об’єктом дослідження ...
  • Куріпко, Олексій Юрійович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Семіотичні та комунікаційні коди соціальної реклами», 77 с., 82 джерел. Об’єкт дослідження – українська соціальна реклама, зокрема відеореклама, у період 2015-2020 років. Предметом ...
  • Бєдарєва, Анна Андріївна (2020)
    EN : Bedareva A.A Strategies of modern territory branding: Ukrainian and foreign experience. Zaporіzhzhia .2020. 107 p. The object of the study is the top 5 best countries in the world in 2020 according to US News & World ...
  • Воробцова, Марія Сергіївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Сучасні комунікаційні технології просування соціальних проектів в Україні» – основний текст – 83 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 80 джерел. Об’єктом дослідження є просування ...
  • Кущ, Софія Геннадіївна (2020)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Сучасні концепції впливу у рекламній індустрії» – основний текст – 87 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 150 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії ...