Browsing by Subject symbol

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Жанрово-стильова своєрідність романів Д. Кешелі (“Родаки”, “Помилуй і прости”, “Дай сили заплакати”)Путря, Наталя Валентинівна
2019Зовнішня реклама як елемент соціальнокомунікаційного простору містаБочарова, Юлія Ігорівна
2021Когнітивно-поетологічні особливості зображення пейзажу в образно-наративній структурі роману В. Ґолдінґа "Lord of the Flies"Шкурко, Валентина Юріївна
2022Когнітивні аспекти густативної образності художніх текстів Джоан ГаррісБука, Єлизавета Русланівна
2022Концептуальний аналіз фразеологізмів та паремій англійської мови з компонентом foodДєнєжна, Ксенія Олександрівна
2023Корпоративна символіка «солодких» брендів УкраїниПанова, Світлана Геннадіївна
2021Модифікація образу «маленької людини» в романі М. Гримич «Клавка»Краснікова, Ольга Іванівна
2020Оптимізація використання політичної символіки у виборчих кампаніяхШепєлєва, Катерина Ігорівна
2016Пантеїзм як основа світогляду поетики О. ОлесяЧернова, Иріна Вікторівна; Чернова, Ирина Викторовна; Chernova, Irina
2021Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторіПереверзєва, Юлія Григорівна
2020Романи О. Захарченко «Вертеп. Роман про Майдан» і В. Базіва «Армагєддон на Майдані»: міфопоетика, історіософіяГамбарнюк, Світлана Володимирівна
2017Феномен телесности в аспекте киберкультурыБогаченко, Валентина Викторовна; Богаченко, Валентина Вікторівна; Bogachenko, Valentina
2020Формування організаційної культури закладу вищої освітиАлдошина, Надія Володимирівна
2022Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративуФілатова, Альона Євгенівна