Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування : [40] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 40
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Інтернет-медіа як інструмент інформаційної експансії в умовах російської збройної агресіїРадько, Ася Станіславівна
2020Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукціїСанатарчук, Валерія Олексіївна
2020Гендерно чутлива журналістика як засіб стереотипізації в інтернет-медіаЗалізняк, Олена Анатоліївна
2020Просування телеканалу «СТБ» в мережі інтернетКряжева, Олена Олександрівна
2020Комунікативні механізми взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампаніїРахманіна, Наталя Семенівна
2020Рекламні засоби в онлайн позиціонуванні іміджу закладів з надання освітніх послугДзюба, Вікторія Володимирівна
2020Блоги як засіб медіапромоції видавничого продуктуТрускал, Анна Анатоліївна
2019Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвідВарбанська, Катерина Cергіївна
2019Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямуванняПлахова, Дар’я Олексіївна
2020Візуалізація образу жінки на шпальтах журнальних медіаКлюєва, Марина Валеріївна
2019Сайти як маркетингова стратегія видавничої діяльностіСавченко, Марія Віталіївна
2019Сайт як комунікаційний формат просування компанії в соціальних мережахЄремко, Анастасія Олександрівна
2019Комунікаційні технології формування образу України в міжнародних і вітчизняних медіаКуліченко, Тетяна Сергіївна
2019Інноваційні технології просування жіночих журнальних видань в УкраїніДенисенко, Анастасія Ярославівна
2020Гендерна медіакомунікація як засіб формування соціальної поведінкиНікітенко, Юлія Юріївна
2020Маркетингові стратегії літературно-художніх журналів: український та зарубіжний досвідБугайченко, Вероніка Станіславівна
2020Мова ворожнечі як прояв мовної агресії в українських інтернет-медіаЮр’єва, Наталія Сергіївна
2019Творення суспільної реальності засобами медіаВеликоіван, Анастасія Павлівна
2019Формально-змістова характеристика просування фешн-товарів класу люкс у соціальних мережахЦибульська, Ангеліна Анатоліївна
2019Фірмовий стиль як вияв брендової концепції видавництваХодос, Ірина Євгенівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 40