JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності: Recent submissions
UA : Дипломна робота – 51 сторінка, 25 джерел. Об’єктом дослідження є спортивні блогери та їх контент в українських інтернет-ЗМІ. Предметом дослідження є специфіка спортивних блогів в інтернет-ЗМІ. Метою дослідження є ...
UA : Дипломна робота – 54 сторінки, 58 джерел.
Об’єктом дослідження є українські онлайн-видання «Українська правда», «ТСН» та «Цензор.НЕТ». Предмет – репрезентація мови ворожнечі в матеріалах досліджуваних ЗМІ.
Метою ...
UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – ...
UA : Магістерська робота «Брендинг медичних установ в соціальних мережах» – основний текст – 53 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 59 джерел.
Об’єктом дослідження є бренд державного пологового будинку ...
UA : Магістерська робота «Стратегії просування медійного контенту українськими інтернет-виданнями» – основний текст – 56 сторінок. Для виконання дипломної роботи порацьовано 40 джерел.
Об’єкт дослідження – матеріали ...
UA : Дипломна робота – 52 сторінки, 40 джерел. Об’єкт: спортивні інтернет-медіа (які висвітлюють різні види спорту) України («ua.trubuna.com»). Предмет: тематична і жанрова різноманітність матеріалів в спортивному медіа ...
UA : Тема роботи – «Меми як маркери репрезентації російсько-української в мікромедіа та соціальних мережах».
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатку. Загальний обсяг ...
UA : Тема роботи – «Формування ефективної системи медичного інформування в умовах пандемії і криз: світовий і український досвід».
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та ...
UA : Тема роботи – «Інформаційні кампанії в соціальних мережах як
інструмент просування соціально значущих ініціатив».
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку
використаних джерел ...
UA : Магістерська робота «Особистий бренд та методи просування особистого бренду у соціальних мережах» – основний текст – 91 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 78 джерел. Oб’єктoм магістерської рoбoти є ...
UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних
комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку
використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. ...
UA : Тема роботи – «Українські буктьюб та букстаграм у просуванні тренду
читання».
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку
використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи ...
UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі» –основний текст – 75 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано
73 джерела.
Об’єктом ...
UA : Тема роботи – «Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR».
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи 123 ...
UA : Магістерська робота «Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 86 сторінок. Список ...
UA : Магістерська робота «Рекламне просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах» – основний текст – 73 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єктом дослідження є бренди ...
UA : Магістерська робота «Сучасні тенденції просування інтегрованими засобами ТМ «Вина Запоріжжя» на регіональному ринку» складається з двох розділів із шістьма підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатків, ...
UA : Магістерська робота «Позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах» – основний текст – 119 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 118 джерел.
Об’єктом дослідження є ...
UA : Кваліфікаційна робота магістра на тему «Просування інтернет-видань: сучасні тенденції»: 79 с., 83 джерела.
Метою кваліфікаційної роботи є виявлення основних сучасних тенденцій просування інтернет-ЗМІ на прикладі ...
UA : Магістерська робота «Політична реклама у сучасному виборчому процесі України: правові аспекти та культурні реалії» – основний текст – 83 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 65 джерел.
Об’єкт дослідження ...