Browsing by Subject image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 76  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організаційБрикова, Ганна Олександрівна
2020PR-технології у формуванні іміджу закладу освітиКосмаков, Євген Вікторович
2018Teacher’s imageas a basis of increasing competitiveness of higher education: a paradigm of modern educational processОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman; Ситник, Олександр Миколайович; Сытник, Александр Николаевич; Sytnуk, Olexander; Денисов, Игор Геннадійович; Денисов, Игорь Геннадиевич; Denysov, Igor
2020Ведучий на телебаченні: трансформація образуГамоліна, Наталя Олександрівна
2023Вплив соціальних мереж на імідж брендуМатвейшина, Софія Яківна
2022Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторіЦвєткова, Катерина Олександрівна
2020Візуалізація образу жінки на шпальтах журнальних медіаКлюєва, Марина Валеріївна
Jan-2020Генерико-генологічні виміри роману І. Роздобудько «Подвійна гра у чотири руки»Ахрамєшина, Марія Володимирівна
2016Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору модиСкалацька, Олена Віталіїна; Скалацкая, Елена Витальевна; Skalatskaya, Helen
2019Діалогічні комунікації в іміджуванні Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської радиТихоновська, Світлана Вікторівна
2023Жанрово-стильова своєрідність романів Д. Кешелі (“Родаки”, “Помилуй і прости”, “Дай сили заплакати”)Путря, Наталя Валентинівна
2023Жанрово-стильова специфіка роману Любко Дереша «Трохи пітьми»Бородіна, Руслана Валеріївна
2023Застосування інтегрального перетворення Фур’є для моделювання механічних процесівПелих, Ірина Юріївна
2019Зовнішня реклама як елемент соціальнокомунікаційного простору містаБочарова, Юлія Ігорівна
2023Конструювання іміджу політика як піар-технологія: досвід УкраїниХілько, Данило Олегович
2022Концепція особистості жінки в романі О. Забужко «Музей покинутих секретів»Бєлим, Анастасія Андріївна
2020Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ»Сушко, Анастасія Костянтинівна
2020Корпоративний PR Запорізького національного університетуЛагутіна, Вікторія Олександрівна
2024Меми як складник контенту медіа в період війниПінтікова, Ганна Володимирівна
2020Менеджмент та формування іміджу вітчизняного підприємства КЗ ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОРЩербина, Ігор Михайлович