Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 55 (Search time: 0.063 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобівГрачова, Вікторія Олександрівна
2022Авторська метафорична об’єктивація концепту TIME/ ЧАС у романі Шарлотти Бронте «Джейн Ейр»Гордієнко, Катерина Олексіївна
2022Роль сленгізмів у творах Д. СелінджераПачина, Крістіна Сергіївна
2022Адаптації шекспірівських творів для дітей: генезис, принципи і здобуткиТрубчаніна, Анна Олександрівна
2022Інтертекстуальність у романі Джона Хардінга "Флоренс і Джайлз"Зуєва, Олена Сергіївна
2022Словотвірні та семантичні неологізми в діалектній лексиці британського варіанту англійської мови початку ХХІ століттяТимашева, Олена Ігорівна
2022Стилістичні засоби створення художніх образів у романі Ф.С. Фіцджеральда "The Great Gatsby"Гусєва, Дар'я Андріївна
2022Когнітивно-поетологічний аналіз процесів лінгвального відтворення психоемоційних станів людини в художніх текстах XX століттяТокмакова, Марія Володимирівна
2022Емотивний простір публіцистичних текстів (на матеріалі англомовних жіночих журналів)Островська, Марія Михайлівна
2022Реалізація комунікативних стратегій і тактик в англомовному рекламному дискурсіОрищак, Анна Володимирівна