Browsing by Subject marketing strategy

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукціїСанатарчук, Валерія Олексіївна
2021Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринкахБлинов, Владислав Євгенович
2024Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «Урожай» в сфері продуктів харчуванняСинявська, Яна Олександрівна
2019Засоби просування продукції українських видавництвСамойлова, Олександра Юріївна
2022Лінгвістичний аспект формування та розвитку маркетингової стратегії на прикладі англомовних брендівБорисова, Таміла Ігорівна
2017Маркетингова стратегія: сутність та методика формування.Павлішина, Н. М.; Павлишина, Н. М.; Pavlishina, N. M.; Рясна, Г. В.; Рясная, Г. В.; Ryasna, G. V.
2020Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства ПАТ «Запоріжсталь»Науменко, Євген Валентинович
2024Маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева»Конотоп, Роман Олександрович
2020Маркетингові стратегії літературно-художніх журналів: український та зарубіжний досвідБугайченко, Вероніка Станіславівна
2023Моделювання маркетингової стратегії для ІТ-компанійСолодухін, Олексій Станіславович
2024Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів"Шелухін, Юрій Ігорович
2022Розробка та реалізація маркетингової стратегії на підприємствіБалика, Ілля Станіславович
2024Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеностіТрошина, Аміна Денисівна
2023Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на прикладі мережі магазинів ФокстротДавидова, Анна Сергіївна
2020Управління фінансовим станом суб’єкта малого бізнесу в сучасних умовах господарюванняРадченко, Аліна Геннадіївна
2017Формування іміджу як конкурентної переваги в сучасному інформаційному суспільстві: теоретико-методологічні засади та практичні рекомендаціїБогуславська, Ольга Георгіївна; Boguslavska, Olga