Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності : [67] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 67
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікаціїТрубчаніна, Катерина Миколаївна
2021Актуалізація маргінального героя в українських реаліті-шоу: професійно-етичні колізіїНевмивака, Каріна Сергіївна
2020Рекламні стратегії позиціонування регіонального ресторанного бізнесу в умовах пандеміїПолюхович, Артем Федорович
2020Комунікаційні технології створення відеореклами в УкраїніКот, Інна Юріївна
2020Семіотичні та комунікаційні коди соціальної рекламиКуріпко, Олексій Юрійович
2020Персональний бренд: стратегії та технології створенняБартащук, Євгеній Станіславович
2020Сучасні комунікаційні технології просування соціальних проектів в УкраїніВоробцова, Марія Сергіївна
2020Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендівПилявська, Дар’я Олегівна
2020Просування стартапів в Україні засобами SMMСлавова, Юліанна Василівна
2020Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просуванняШнейдер, Аліна Петрівна
2020Реклама під час пандемії: український досвідБєлий, Антон Костянтинович
2020Стратегії сучасного брендингу територій: український та зарубіжний досвідБєдарєва, Анна Андріївна
2020Реклама в умовах диджиталізації: українські реаліїЛаковський, Костянтин Сергійович
2019Позиціонування фармацевтичних компаній на ринку України засобами PRМінаєва, Світлана Сергіївна
2019Засоби просування продукції українських видавництвСамойлова, Олександра Юріївна
2019PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній УкраїніБурило, Наталія Андріївна
2019PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організаційБрикова, Ганна Олександрівна
2019Нативна реклама в медіапросторі як комунікаційна стратегіяТроценко, Наталя Олександрівна
2019SMM як комунікаційна стратегія розвитку компаніїМакаренко, Марина Вікторівна
2019Рекламно-комунікаційні технології бренду ChanelКременчук, Ангеліна Валеріївна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 67